lördag 18 juli 2015

Något att se fram emot!

Iiih. Jag sa ju att jag inte fick köpa några böcker innan jag flyttat, MEN det räknas faktiskt inte att förhandsbeställa något som kommer dyka upp efter flytten! Hah!

Att jag älskar Sagan om Isfolket är väl ingen hemlighet, jag har läst serien  4 gånger och håller nu på att lyssna igenom den som en femte omgång. Eftersom jag kan böckerna ganska bra vid det här laget passar de perfekt att lyssna på när jag ska somna, det gör inget om jag missar några avsnitt! Perfekt!

Så när jag såg det här på facebook, blev jag överlycklig:


Sagan om Isfolket, som graphic novel på svenska! Jaaaa! Jag förhandsbokade ett ex snabbt som sjutton! Nu har jag verkligen något att se fram emot!

10 kommentarer:

  1. Den kommer alltså ut som seriealbum?

    SvaraRadera
  2. Har inte ens läst de vanliga böckerna trots att jag velat föra det under många år.

    SvaraRadera
  3. Har inte läst en enda av dem heller men är väldigt sugen :) Så antar att det är värt det?

    SvaraRadera
  4. Såg det också, men är inte säker på om jag vill ha dem... Gillar böckerna och är lite rädd att det blir knasigt med seriealbum :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tokälskar böckerna men hoppas det blir bra som seriealbum också :)

      Radera
  5. Bokade också, den måste jag ju ha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas så att den är bra!! :)

      Radera