tisdag 1 december 2015

Läsplanering för december!


11 kommentarer:

  1. Åh, det var ett helt gäng det! Julböcker har jag inte ens tänkt på. Jag vet inte om någon heller så på rak arm som jag vill läsa så det får bli som det blir.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja jag är kanske lite för optimistisk men vi får se hur det går!

      Radera
  2. Många fina böcker, och vilken gullig t-shirt du har :)

    SvaraRadera
  3. En läsplanering, det kanske jag också ska ha. Smart! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är första gången jag testar att ha det :) Kram!

      Radera
  4. Det var rejäla planer för december. Hoppas du lyckas ta dig igenom så många som möjligt. Jag skall också läsa Det slutna ögat i december. Har Mörk jord av Belinda Bauer och den var grymt spännande så jag ser fram emot denna. Skall även försöka hinna med Själarnas bok snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja jag kanske är lite överambitiös men vi får se hur det går! Det slutna ögat är utläst nu :).

      Radera
  5. Modernista är verkligen så himla generösa. Kul att din söta vovve gjorde ett litet gästspel :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är de verkligen, helt otroligt :)

      Radera