fredag 4 november 2022

November TBR

 

4 kommentarer:

  1. Hjortar är helt klart söta, så det måste ju räknas. :)
    The Atlas Six är jag nyfiken på, men jag läser ännu mindre nu än tidigare under lässvackan, så vi får se när det blir dags för den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Glad att du håller med i min tankegång :D Hoppas din läsning kommer tillbaka snart igen <3

      Radera
  2. Är Osmans bok bra än så länge? (Den du lyssnar på.) Har ju sett dem lite överallt men inte kikat närmare på dem. Haha ingen stretch alls! Hjortar är söta! :D Hoppas Under svart himmel är bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var bra! Lite lagom charmig och mysig :) Nu lyssnar jag på del två och den är faktiskt ännu bättre :D. Så jag hoppas att bok tre blir helt sjukt bra ;p. Under svart himmel läste jag ut idag och den var riktigt bra! Lagom creepy och jag litar inte riktigt på fåglar nå mer :p

      Radera