fredag 28 januari 2022

Februari TBR!

8 kommentarer:

  1. Fint innlegg, kjekt med leseplaner for februar. Selv har jeg ganske mye ulest i hyllene mine i tillegg til et par biblioteksbøker så jeg har nok av kjekt lesestoff fremover selv :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är härligt att ha en del oläst i hyllan att välja på! Hoppas du får en bra läsmånad i februari :)

      Radera
  2. Och jag som fortfarande inte har läst Min mormor hälsar och säger förlåt... Har bara inte blivit av. Men samtidigt är det skönt att ha en oläst Fredrik Backman redo ifall man får abstinens. :)
    Läsplaner för februari? Förhoppningsvis något bra som gör att läsningen blir av. :) Förmodligen fantasy.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det förstår jag! Hade gärna haft en oläst Backman att se fram emot :D. Håller tummarna att läsningen kommer igång för dig :)

      Radera
  3. Såg nu att jag hade glömt att skriva här! Alltid roligt att se erat TBR-spel. :) Så roligt att du ska läsa två scifi i februari! :D Orion Lost har jag hört så mycket gott om. Hoppas du får en jättefin läsmånad trots högtryck på jobbet. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läsmånaden har börjat bra i alla fall så jag håller tummarna det fortsätter så :D Ser verkligen fram Orion Lost, det ska bli så mysigt med en middlegrade scifi! :)

      Radera
  4. Det ska verkligen bli spännande att höra vad du tycker om Piranesi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas på att kunna läsa den till helgen! :)

      Radera