fredag 26 november 2021

December TBR

8 kommentarer:

  1. Grattis till blurben i Koontz-boken!!! :D Det var på tiden tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! 😃 Tror jag är med i tidigare böcker i serien också, det känns så kul!

      Radera
  2. jul är verkligen mysig tid, på alla sätt! borde läsa Riley

    SvaraRadera
  3. Timmarna vill jag verkligen läsa. Tror alltid att jag har den i pockethyllan, men hur många gånger jag än tittar så står den inte där :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kanske är en vision om framtiden! Den kanske flyttar ner till dig när den är utläst :D

      Radera
  4. Så underbart att du får läsa en ny Theorin-bok! :D Jag är precis likadan när det kommer till alla "mysiga" julböcker som ploppar upp varje år! Dem ser så mysiga ut men de brukar ju vara romance och då vågar jag inte plocka upp dem. :p Överlevaren låter spännande!

    Och stort grattis till blurben på Koontz boken!! Så himla kul! <3 Och Änglaträdet är ju jättefin. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är så pepp på den! :D Haha jag hoppas att det faktum att den har hundar i sig gör så den blir tillräckligt charmig för att jag ska kunna använda den som bok att läsa när hjärnan är helt slutkörd efter jobbet :p.

      Tack! :D <3

      Radera