fredag 15 oktober 2021

Book haul!

 

4 kommentarer:

  1. Tolv hundar i juletid ser ju verkligen urmysig ut och jag blir så sugen - men vet att sådana böcker inte funkar på mig. Drömgångare hade ett riktigt fint omslag. Dit du går följer jag är också fin, och den låter spännande, men jag misstänker att jag inte skulle klara den. The Sisters of the Winterwood här bredvid är fantastiskt fin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får återkomma med hur Dit du går följer jag är sen! Hoppas på att få med den på tbr-högen i november så den inte blir liggande så länge :) Håller med om The Sisters of the Winter Wood! Har inte hunnit långt men är verkligen nyfiken på hur den kommer vara :)

      Radera
  2. gillar Jonas Karlsson, både noveller och böcker

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas jag också kommer göra det :)

      Radera