fredag 14 februari 2020

Love is in the air!


10 kommentarer:

  1. Ett litet önskemål på inlägg: hur länge har du bloggat, varför du började och dina lärdomar? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett sånt inlägg kan jag absolut göra! :D Tack för förslaget! Tycker det är jättekul och bra att få veta vad ni som kikar in vill ha för inlägg :)

      Radera
  2. Fint innlegg, ha en trivelig Valentines Day :) Elsker "En mann ved navn Ove" (og basically alt av Fredrik Backman) selv og har tidligere prøvd å skrive en musikal basert på boka (dvs. jeg kan ikke noter eller å spille noen instrumenter, så jeg har prøvd å skrive sangtekster som kunne vært med i en "En mann ved navn Ove"-musikal) fordi det er en historie som kunne funket veldig godt som musikal :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh det har du rätt i! Den hade nog varit väldigt fin som musikal :)

      Radera
  3. Jag håller fullständigt med dig om En man som heter Ove!!! Så fin kärlekshistoria. <3 Och så mycket mer så klart. :) Jag är lite nyfiken på Outlander-serien, men böckerna är ju så tjocka att det tar emot. Har de två första delarna och det är ju en början. Jag är inte heller så förtjust i böcker som bara är en kärlekshistoria, men jag vill gärna att det ska finnas med en sådan i böcker jag läser. Samtidigt blir jag alltid imponerad när en författare lyckas låta bli att ha med en kärlekshistoria. :)
    Glad alla hjärtans dag på dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen tegelstenar och det blir ett så stort projekt när det är en ganska lång serie också! Så får se om det någonsin blir av att jag läser klart den. Glad alla hjärtans dag till dig också! <3

      Radera
  4. Alex bok är fin, tack för andra tips ❤️

    SvaraRadera