fredag 7 april 2023

Mars Wrap Up

8 kommentarer:

  1. Fin oppsummering og jeg syns Legends & Lattes var veldig trivelig da jeg leste den og. Syns det virker som du har lest mye interessant og jeg håper du har en fin påske :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var verkligen mysig! :) Trevlig påsk! :)

      Radera
  2. Låter som Mars var en fin läsmånad! :) Flera stycken som jag blev nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det! :) Hur var din läsmånad? :)

      Radera
    2. Den var bra tack! :) Läste inte alls många böcker men dem jag läste var istället riktigt bra! :D Förutom en som jag inte kunde läsa ut så det blev en DNF.

      Radera
    3. Härligt att höra att de flesta var bra! :D Vilken blev en DNF?

      Radera
    4. Det var Strindbergs Stjärna av Jan Wallentin. Började bra och jag läste nästan 170 sidor men då tog det stopp. Det blev för mycket fakta och för lite handling kände jag. Men den är väldigt välskriven och vissa delar var väldigt intressanta.

      Radera
    5. Ah! Jag lyssnade på den för många år sedan men var inte så imponerad minns jag :p

      Radera