fredag 7 maj 2021

April Wrap Up

6 kommentarer:

  1. Jisses vilken hög! (säger hon som knappt hunnit med ett dugg). 'Vargöga' blir jag lite nyfiken på, trots allt. Har sparat ner den på Storytel nu. Och den där resebyrån lät ju också lockande, men den fanns inte på Storytel. 'Stöld' har jag ju planerat in för juni, men jag blir lite orolig när du pratar om tortyr av renar, jag hoppas att det inte är något utstuderat. 'Var inte rädd för mörkret' vill jag också läsa och Ärlemalm har jag funderat på ett tag och tänkt att jag nog ska ge mig på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ser fram emot att höra vad du tycker om Vargöga! Det kanske bara är jag som är gammal och grinig när det gäller den, har sett flera andra som gillat den :). I Stöld finns det en del scener jag fick skumma över för att det var för detaljerat för mig, jag pallar verkligen inte läsa när det är djur det handlar om.

      Radera
  2. Svar
    1. Det är tur att det finns något för alla! Vore trist om alla gillade samma :)

      Radera
  3. När det kommer till spänning så är Andreas Eks böcker svåra att slå! :D Genomskåda narcissisten låter väldigt intressant, den ska jag kolla upp lite närmare. Jag håller med om att Resebyrån för främmande världar var jättemysig! Och när det gäller Outtalat så tyckte jag precis likadant som du. Läste den för några år sedan men nej, jag är för gammal för sådana böcker nu. :p Jag håller tummarna för att det blir ett bokköp i slutet av månaden! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med, han är jäkla duktig på spännande böcker! :) Jag hoppas på att det kommer fler i den serien!
      Haha skönt att jag inte är ensam om att tycka om Outtalat, så synd för vissa delar med den creepy familjen var som sagt lite spännande. Men så kom allt tonårsdrama och förstörde :P Tack! Jag behöver alla hållna tummar jag kan få :P

      Radera