måndag 21 juli 2014

Vintage-böcker!

Det är söndag när jag skriver (även om det publiceras på måndag!), det är löjligt varmt utomhus, så jag och hundarna har gömt oss inomhus och försökt få det så svalt det går för att inte smälta bort. Så vad roa sig med? Läsa så klart. Men jag har även roat mig med att kolla runt på Etsy där det finns så otroligt mycket fint.

Till slut började jag kolla på gamla böcker, inte för att de kanske är så intressanta att läsa men man kan hitta de som är riktigt fina faktiskt. Så jag tänkte, varför inte göra ett blogginlägg med några av favoriterna!


Den här tycker jag är otroligt vacker i sin enkelhet. Tydligen en bok med poesi av Rudyard Kipling, hade varit fin att ha som prydnad!


Fina Lassie! Den här blev jag verkligen fäst vid.


Haha och den här är ju bara för underbar! Den hade passat mig så otroligt bra då jag verkligen inte gillar att laga mat. 

Det här kanske är inlägg som dyker upp lite då och då, det var riktigt intressant att sitta och titta på gamla böcker :).

4 kommentarer:

  1. Jag älskar att kolla runt på Etsy, finns så mycket fint.
    Gillar Rudyard Kpling boken, den var väldigt fin. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det finns verkligen otroligt mycket fint där :)

      Radera