söndag 20 juli 2014

Ett recesionsexemplar!

I veckan fick jag hem ett recensionsexemplar som jag varit modig och frågat om! Det är en bok jag känner verkligen borde passa mig, och jag har funderat på det sen första gången jag såg den. Så till slut frågade jag och i veckan dök den upp, ser otroligt mycket fram emot att läsa den!


Det är Älskade hund! av Michele Hanson.
"Älskade hund! är en underbart humoristisk skildring av hur det är att leva med hund – en varelse som aldrig kommer att anklaga dig för att ha förstört dess liv när den blir vuxen och som alltid kommer att älska dig villkorslöst."

Så står det bland annat på bokens sida på förläget. Tusen tack till Lind & Co för att ni skickade den!

6 kommentarer:

  1. Det låter som en riktigt mysig bok :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tycker också det :) Och för en hundtok som mig själv så är det perfekt! :)

      Radera
  2. Den passar nog dig utmärkt med tanke på dina fina husdjur som jag sett på insta. ;)

    SvaraRadera
  3. Ska bli kul att se vad du tyckte sen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller på med den nu så dröjer nog inte så länge :)

      Radera