lördag 11 juli 2015

Världens tillfälle

Så, det händer grejer i livet! Jag ska flytta, igen. Jag fick ju min fina lägenhet för inte ens ett år sedan, men nu ska jag byta till en inne i stan. Så jag slipper all pendling fram och tillbaka, det blir bättre för mig, vovven och jobbet. Perfekt!
Den första augusti får jag den nya lägenheten, ser fram emot det så mycket!


Det här innebär ju en förflyttning av alla böcker, igen. Och då har jag som bestämt att nu får jag verkligen inte skaffa nå mer böcker INNAN flytten. Det är bara dumt att dra hem mer som ändå ska flyttas vidare inom en snar framtid. Så det här är ju världens bästa tillfälle att försöka minska antalet olästa böcker här hemma, eller hur??

Sen..kanske, jag har funderat på att ge mig själv en inflyttningspresent när allt är färdigt..något som kan glädja nördhjärtat i mig:


21 kommentarer:

  1. oohh, den där boxen verkar helt klart något jag skulle vilja ha!! Dock så känns det som att det är ganska nära slutet nu (om de inte kommer på något sätt att låta han regenereras igen) så jag tror jag skulle vänta med en box tills allt var ute.. ^_^ Men det hade varit fantastiskt att ha en!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men fick han inte en ny regenererings-dos när elva blev tolv? Jag har för mig att jag läste om det någonstans :p. Men är inte alls säker, bara något jag fick för mig :p.

      Radera
  2. Grattis till den nya lägenheten! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis, vad kul! Och klart du ska unna dig en box full med The doctor :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst verkar den som en bra inflyttningspresent till sig själv! :)

      Radera
  4. Grattis till den nya lägenheten! Och naturligtvis ska du unna dig en inflyttningspresent efter flytten :)

    SvaraRadera
  5. Härligt med en ny lägenhet. Grattis!

    SvaraRadera
  6. Så klart att du ska unna dig en inflyttningspresent och grattis till den
    nya lägenheten! :)

    SvaraRadera
  7. Den inflyttningspresenten ska du definitivt unna dig! :D

    SvaraRadera
  8. Grattis till lägenheten! Härligt =) Och en fin inflyttningspresent med =)

    SvaraRadera
  9. Den där boxen ser ju inte dum ut ;D Det är du definitivt värd efter flyttkaoset :)

    SvaraRadera
  10. Grattis till den nya lägenheten :-)! Och inflyttningspresenter måste man såklart kunna unna sig.

    SvaraRadera