fredag 11 december 2020

10 böcker jag vill läsa 2021!

 

10 kommentarer:

  1. Åh, The Graveyard Book måste jag också leta fram. Det var alldeles för länge sedan jag läste Neil Gaiman. :)
    Jag brukar också ha en lista med böcker som jag vill läsa under året. För över de som inte blev lästa från året innan och fyller på vartefter. Behöver den för att komma ihåg serier jag håller på med och böcker som legat olästa länge. :) På listan för 2021 ska jag äntligen skriva upp Tidsresenärens hustru, som har stått och väntat i evigheter. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du kommer tycka om Tidsresenärens hustru! Minns att jag gillade den :)

      Radera
  2. Fint innlegg og jeg elsker t-skjorten din <3 Selv har jeg ikke noen veldig klar plan for hva jeg skal lese i 2021, utover at jeg antakelig kommer til å lese litt færre bøker enn i år. Jeg har heldigvis veldig mye ulest i hyllene mine som jeg ser frem til å kose meg med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :D Jag har också galet många olästa böcker som jag verkligen längtar efter att kasta mig över :)

      Radera
  3. Vilken festlig t-shirt! Sånt gillar vi. :) Dear Fahrenheit 451 blev jag väldigt nyfiken på. Gaimans bok minns jag att jag tyckte om. Och vilken härlig överraskning med Holmes-boken! :D (Är det Nitro jag ser i spegeln?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :D Haha alltså jag måste kolla om Nitro är med. Har inte sett det själv!

      Radera
  4. "Emily of the New moon" såg väldigt mysig ut. Boken om breven till olika böcker tyckte jag kändes väldigt annorlunda och originell! Hoppas den är nåt att ha. Neil Gaimans "The Gaveyard book" är lite speciell men jag tyckte om den. Han är ju annars (enligt mig) lite ojämn vad gäller hans böcker, men just denna, Coraline och Neverwhere är riktigt bra. "Minnet av vatten" har jag funderat många gånger på om den kan vara bra. Ska bli spännande att se vad du tycker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag också! Blir kul att se hur hon upplever böcker man själv kankse läst.

      Radera
  5. Många av böckerna du har med på listan vill jag också läsa, men de jag har läst rekommenderar jag verkligen som Emily, Sherlock Holmes och Never let me go. Bra böcker alla tre.
    Även om du har gjort en julig boktag så taggar jag dig i en annan
    https://mittbokintresse.blogspot.com/2020/12/the-joy-of-christmas-tag.html

    SvaraRadera