onsdag 23 oktober 2013

Olästa böcker

När de olästa böckerna jag äger för tillfället vistas i papperskassar, ni vet de man får när man handlar på Ica eller Coop, så blir det ganska svårt att veta vad jag egentligen har som ligger och väntar på mig. Så för någon dag sedan plockade jag helt enkelt upp alla för att se vad som finns att välja mellan!

Kan ju erkänna att jag helt hade glömt bort vissa, de som jag skaffade precis innan flytten från min förra praktikplats till exempel. Men det blev ju en glad överraskning att hitta dem igen!

Olästa inbundna böcker



Olästa pocketböcker 




4 kommentarer:

  1. Ja i påsar kan det inte vara lätt att hålla koll :) jag har svårt att minnas alla böcker jag har och då står de ändå i bokhyllan...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag längtar verkligen till jag får egen lägenhet och kan packa upp dem! :)

      Radera
  2. Inte alltid lätt att hålla koll på alla olästa. Hade önskat att jag hade ett mindre antal olästa, men för tillfället är det ett par hundra!! Men det innebär ju å andra sidan att jag inte behöver vara sysslolös :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Risken finns att antalet kommer öka för mig också den dagen jag får egen lägenhet och får mer plats igen :)

      Radera