fredag 30 oktober 2020

November TBR

14 kommentarer:

  1. Cinder älskade jag då jag läste den för några år sedan. :) hoppas du gillar den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har hört så mycket bra om den serien så det hoppas jag också! :)

      Radera
  2. Jag håller med föregående kommentar om allt angående Cinder! :)
    Ska bli spännande att höra vad du tycker om Musselstranden. Jag har haft den i många, många år men fortfarande inte läst den.
    Fortsatt trevlig flytt!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Musselstranden har stått här också i några år nu så jag hoppas verkligen den blir läst i november! :)

      Radera
  3. Jag tyckte jättemycket om Musselstranden, och Cinder var inte heller så dum.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter lovande om Musselstranden! :) Jag har ju gillat andra böcker av henne så hoppas jag kommer tycka om den här också.

      Radera
  4. Så mysigt att få fira julen snart i ert nya hem. ;) Vicious är jag väldigt nyfiken på, ska bli kul att se vad du tycker om den. Och Whisper man likaså!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha alltså ärligt, att få julpynta i år är något av det jag ser fram emot mest just nu :P. Det ska bli så kul! Julgardiner och kunna sprida ut julsakerna mer och massa annat mys :D.

      Radera
  5. Älskar dina videos och din blogg! Du är så duktig, en förebild för mig :)

    SvaraRadera
  6. Om ert förhållande överlever att ni sätter ihop IKEA-möbler tillsammans, då klarar det allt :D

    Monica och Magnus 1966 är en fin bok. Du har helt rätt i att det är Monicas syster som skrivit boken. Det måste ha varit oerhört speciellt för henne att skriva den, mot bakgrund av... Nä, inga spoilers!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha då är det bara hålla tummarna! :D

      Ska bli väldigt intressant att läsa den!

      Radera