fredag 17 augusti 2018

Kiruna Book Haul!


14 kommentarer:

  1. Fint bokmärke! Blenda måste jag läsa bara läsa, tyckte väldigt mycket om Kåtornas folk.

    Go helg
    önskar
    nicklas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas verkligen Amerikanskt är lika bra som de andra två jag läst :) Trevlig helg!

      Radera
  2. Bokmärket! <3 Rövarbruden, intressant. Känner igen just den där utgåvan från tidigare år. Jag borde läsa mer Atwood, är förmodligen rädd att inte känna samma magi som med Den blinde mördaren (framför allt) och Oryx & Crake.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det fint! :D Förstår det! Det är ju lite läskigt när man verkligen gillat någon bok av en författare och sen ska fortsätta läsa, det kan ju faktiskt bli en stor besvikelse!

      Radera
  3. Oemotståndliga ting. Böcker och bokmärken! :)

    SvaraRadera
  4. Fint innlegg og fine nye innkjøp. Likte særlig bokmerket veldig godt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det fint! Fick köpa några extra åt andra som ville ha också :D

      Radera
  5. Alltid lika kul att kolla på dina vlogginlägg!

    SvaraRadera
  6. Köper också på mig Oates på second hand för jag vill läsa hennes böcker. Har ganska många vid det här laget men ingen är läst ännu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skönt att jag inte är ensam om att göra så :D

      Radera