torsdag 23 mars 2017

Bokrean 2017

Ni trodde väl inte att jag glömt rean i år? Inte en chans! Det har dykt upp en hel del böcker här hemma på grund av den faktiskt. Men det förvånar väl ingen? Nä jag trodde inte det heller.

  • Så funkar allt 
  • Timmarna
  • Det är inte jag, det är du
  • Köld
  • Arthur
  • Morden på Mangle Street
  • Historien om Quiet Dell
  • Hundkonster
  • De försvunna
  • Hunden som skms
  • Polarexpeditionen 
  • Mystik på svenska slott
  • Silkesmasken 
  • Gökens rop
Både Mystik på svenska slott och Morden på Mangle Street är redan utlästa. Gökens rop har jag läst för länge sedan men jag kunde inte låta bli när den och tvåan, Silkesmasken, fanns så billigt. Jag är riktigt nöjd med mina fynd kan jag lova! Nu är det bara läsa, läsa, läsa.

17 kommentarer:

  1. Och hyllorna bågnar alltmer ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag får inte plats med allt ens, behöver mer hyllor :)

      Radera
  2. De försvunna är så himla bra-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att höra! Inte börjat på den än :)

      Radera
  3. Fanns Morden på Mangle Street på rean? Den måste jag ha missat, eller så bestämde jag att jag inte behövde köpa den :(

    SvaraRadera
  4. Bra fynd! Läste Gökens rop för några år sedan men fortsatte aldrig läsa på serien... Vet inte varför egentligen. Borde kanske göra det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas andra delen är lika bra som första :)

      Radera
  5. Så kul, hoppas de är bra! Hundböckerna blir jag nyfiken på :)

    SvaraRadera
  6. Det är inte jag, det är du är den enda som jag har läst av dessa, men jag tyckte mycket om den :)

    SvaraRadera
  7. Svar
    1. Det brukar vara ganska lätt att göra :)

      Radera
  8. Nej rean vill man inte missa :) Fina fynd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog omöjligt för boknördar att missa :P

      Radera