fredag 5 mars 2021

Februari Wrap Up

7 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det har var mycket på jobbet den senaste tiden. ;) Synd att Jim Carreys bok inte var någon höjdare. Jag blev så nyfiken på Flickoffret när du pratade om den så jag gick in och kollade upp den. Upptäckte till min glädje att hela serien finns på bokrean just nu! Klickade hem den såklart. :P Och Amy Snow vill jag verkligen läsa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja verkligen! Annorlunda men ändå mycket att tänka på 😅. Åh vad kul att du kunde köpa hem serien :D Hoppas den ska passa dig! :)

      Radera
  2. Vattendansaren har jag länge varit nyfiken på. Den första novellen låter också intressant. Omslaget på Amy Snow är så himla fint, men nu börjar jag undra om det verkligen skulle vara något för mig. Vad tror du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vattendansaren skulle du nog gilla! Amy Snow däremot är jag mer tveksam till. Jag skulle säga att man nog gillar den om man gillar systrarna-serien och ni fick ju inte en så bra start ;p

      Radera
    2. Jag misstänkte att Amy kunde vara något åt det hållet :)

      Radera