fredag 3 juli 2020

Juni Wrap Up


6 kommentarer:

  1. Systrarna på heden verkar bra, den måste läsas såklart! :) Och en rolig fantasy tackar jag inte nej till, Markus av Trol... vill jag också läsa.
    Det var många spännande böcker du läst i Juni, härligt! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du blev sugen på dom två! Systrarna på heden blev jag verkligen fäst vid. De kändes så levande! Jag hoppas det kommer fler böcker från den författaren :)

      Radera
  2. Systrarna på heden hittade jag faktiskt på Storytel, den vill jag läsa. Och Rött vitt och blått har jag också varit sugen på liksom Oates. Sa du 'jussom'? :) Det trodde jag var Borlängemål.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Systrarna på heden var verkligen bra! Det blev lite sådär att jag vill läsa allt jag kommer över om de riktiga systrarna eftersom de kändes så levande i hennes berättelse :). Hm när sa jag det i videon? Jag kan inte komma på det och vill helst inte lyssna på mig själv i 23 minuter igen :D

      Radera
  3. Kul att se, några böcker där som jag är lite nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Hoppas de blir fullträffar om du läser dem :)

      Radera