fredag 25 oktober 2019

En liten bok om mina böcker


Tusen tack till Pug Förlag för boken! 

10 kommentarer:

  1. jag är jättedålig på att skriva om mina lästa böcker

    SvaraRadera
    Svar
    1. För mig blir det ju mest här på bloggen men 4 böcker ska jag nog lyckas skriva om i en bok! :)

      Radera
  2. Vilken väldigt fin recension! Så roligt att du gillar den. /Bästa hälsningar, Jennifer, Pug Förlag

    SvaraRadera
  3. Sådana här böcker är underbara! Älskar att skriva för hand och att skriva om böckerna jag läst. Det är också riktigt roligt att gå tillbaka och läsa vad man tyckte! Den här boken verkar jättefin, tack för att du visade den! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar också att skriva för hand men gör det inte lika mycket som jag brukade! Men ska försöka komma igång igen :)

      Radera
  4. Så du anser att Fredrik Backman är den bäste författaren genom tiderna? Hmm ;)

    SvaraRadera
  5. Jag har fört läsdagbok sedan 2005,inspirerad av den lilla röda som du nämnde. :) Där skriver jag titel, författare och en liten kommentar om vad jag tyckte. Ibland blir det bara några rader och ibland en hel sida, det beror på boken. Kul är det i alla fall och jag har inga som helst krav på att det ska vara intressant läsning där. Jag vill bara ha koll på vilka böcker jag läst.
    Boken i din video var helt klart lockande och precis som du nämnde är det ju jul snart. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den verkar vara väldigt populär den lilla röda :) Jag är glad att bloggen har funkat för mig i ganska många år nu! Var lite orolig i början att jag skulle tröttna efter ett tag men det är bara tvärtom :D.

      Radera