måndag 16 oktober 2017

Webb-tv för bokälskare!


Idag har jag ett litet annorlunda tips till alla boknördar där ute! De senaste månaderna har jag fått den glädjande uppgiften att vara testpublik för en webb tv-kanal som heter Bokmyran!

Det här är en prenumerationstjänst som kommer med ett nytt avsnitt en gång i månaden. Det kostar 39 kr/månad och då får man tillgång till alla avsnitt i deras växande arkiv. Det finns ingen bindningstid utan vill man bara vara med en månad går det jättebra och är sen enkelt att avsluta med ett knapptryck!

Varje avsnitt består av olika delar, det finns till exempel Ellens bokprat, Martins boktips, Annas skatter och även flera olika intervjuer och reportage. En av mina personliga favoriter är Ellens bokprat som hittills har varit med i varje utgåva!

Bokmyran är ett ganska nytt projekt än så länge och jag hoppas det får chansen att växa och utvecklas. Det finns hur mycket potential som helst och jag ser fram emot att få följa med och se vad de kan hitta på i framtiden.

Så det är mitt lilla tips så här i höstrusket, en chans för alla som älskar böcker att nörda ner sig ännu mer!

4 kommentarer: