måndag 8 september 2014

Det här är faktiskt min systers fel, till största delen i alla fall.

Så det är lite nya böcker här igen. Först två recensionsexemplar och en vinst. Och sen kommer böcker som faktiskt är syrrans fel, det var hon som sa att vi borde gå in på Myrorna, trots att hon vet att jag inte har någon motståndskraft!


  •  Sju jävligt långa dagar av Jonathan Tropper är en vinst från bloggen Jenniesboklista, tack! 
  • Lysande spår av Peter Lood är ett recensionsexemplar från Vulkan, det ska bli spännande att ta sig an den här! 
  • Mörkerseende - En skräckantologi är ett recensionsexemplar från Epok förlag! Nu har jag ju hittat lite noveller jag gillat på sista tiden så jag hoppas det här ska bli bra också :). Tack! 


  • Valda verk av T.S. Spivet av Reif Larsen. Den här har jag sett någonstans och blev jättenyfiken på den! Så när jag hittade den på Myrorna i jättebra skick fick den följa med hem, även om den var lite dyrare än de andra böckerna.
  • Kod 400 av Sophie Divry. Det är något med framsidorna från Sekwa som faktiskt fångar mig otroligt mycket, också har de oftast väldigt intressanta berättelser också. 
  • Svensk synd av Martin Jern. Jag höll på tappa hakan när jag såg den här, den har ju kommit ut ganska nyss! 
  • Sandmannen av Lars Kepler. Jag har gillat alla jag läst hittills av Kepler, så den här fick utöka samlingen. 

8 kommentarer:

  1. Kul med lite nytt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det alltid! :) Även om jag inte lider brist på saker att läsa direkt.. :p

      Radera
  2. Jag försöker undvika Myrorna just nu, vilket är så svårt eftersom jag vill gå där och titta på möbler och drömma om att jag har en plats att inreda. Dessvärre vet jag med mig själv att jag inte skulle kunna motstå att gå in på bokavdelningen och jag har också fruktansvärd motståndskraft...

    Det var en hel del spännande som du hade fått hem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är klokt av dig! Jag ska göra mitt bästa för att undvika alla second hand affärer ett tag nu, det enda jag har planerat att köpa är faktiskt en ny bok med olika recept på smoothies.

      Radera
  3. Sandmannen är så spännande!

    SvaraRadera
  4. Kom på det när jag ser ena bilden att jag har de tre första Lars Kepler-böckerna som fortfarande står olästa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är spännande böcker :) Går snabbt att läsa också! :)

      Radera