fredag 29 maj 2020

Juni TBR


12 kommentarer:

  1. Härligt! Älskar sommarläsning :)

    SvaraRadera
  2. Jamen Arvtagaren har jag ju läst. :) Jag gillade de sidor där det hände något, men de 200 sidorna med miljöbeskrivningar var sega. Gillade första boken bäst och det är den enda som jag kan tänka mig att läsa om (fast på engelska i så fall). :)
    Min sommarläsning blir som resten av året - det jag känner för att läsa! Men det är möjligt att det letar sig in någon somrig feelgood emellanåt. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha blir spännande att se hur jag upplever Arvtagaren! Är snart klar med Brisingr i alla fall :)

      Radera
  3. Fint innlegg. Blir fint med sommer og bøker-kombinasjonen :) Har en hel del fine leserplaner for tida fremover selv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sommaren är min favorit av årstiderna så att få tillbaka värmen och njuta av böcker blir perfekt :)

      Radera
  4. Markus av Trolyrien (?) har jag hört mycket gott om och vill såklart läsa nån gång. Offer 55 låter ju onekligen spännande! En väldigt intressant hög med böcker, hoppas du får en riktigt fin och somrig läsmånad. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst låter Offer 55 lite annorlunda! Jag har verkligen höga förväntningar på den :D Tack! Hoppas du också får en riktigt bra läsmånad :D

      Radera
  5. Systrarna på heden blev jag nyfiken på. Jäkla snyggt omslag också :) Hur min TBR kommer att se ut vete sjutton, som Storytel krånglar :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det snyggt!:) Hoppas krånglet med Storytel löser sig!

      Radera