fredag 4 november 2011

Ny bokaffär

Här uppe i Kiruna vart jag för tillfället befinner mig har det (äntligen!!) öppnat en bokaffär. På de 23 år jag hunnit vara med i det här livet har det inte funnits en ordentlig bokaffär här. Så jag tycker det var väldigt på tiden att det hände.

Idag var jag och min bror dit för att se hur den såg ut och vad de hade för böcker. Och man ska ju stödja nya butiker som öppnar eller hur...? Så att jag köpte 4 böcker var bara av ren..omtanke och så vidare. Vid pocketböckerna stod det 4 för 3 och det kanske, men bara kanske, ökade min omtanke lite ;).


Mamma har hunnit kidnappa Svindlande höjder redan. Men nu har jag en del att se fram emot i läsväg :).

4 kommentarer:

  1. WOHO för klassikerna! Favvisar ^^

    SvaraRadera
  2. jag antog att du skulle tycka det :P

    SvaraRadera
  3. Bra att du gynnade butiken! Så måste man tänka:)! Sedan är det aldrig fel att få handla nya böcker!

    SvaraRadera
  4. Ja precis! Två flugor i en smäll, stödjer den nyöppnade butiken och får nya fina böcker med hem :)

    SvaraRadera