lördag 19 november 2011

Farligt att leta julklapp

Nu har jag hittat en julklapp åt systersonen :). Jag satt länge och väl i går på adlibris sida och kollade igenom de förslag jag fick på bloggen och även på lite andra böcker. Så idag när jag gick på stan med brorsan hoppade jag in på bokaffären och kollade om de hade någon av böckerna.

Den bok som fick följa med hem blev till slut Smaragdernas bok av John Stephens. Den verkade riktigt bra så jag hoppas den går hem :).



(psst, klickar ni på bilderna borde ni komma till just den bokens sida på adlibris) 
Men det är farligt att sitta och kolla runt bland böcker! Jag hittade några jag också vill läsa även om åldern på dem var 9-12. Smaragdernas bok skulle jag gärna läsa själv också till exempel :).
Även den här serien verkade intressant;




Och den här boken verkade lite rolig;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar