fredag 25 december 2020

En liten julhälsning


14 kommentarer:

  1. God fortsättning finaste Victoria! Efter att ha jobbat från att jag vaknat tills jag gått och lagt mig, sent på natten, i en vecka (mammans lott i livet) har jag nu äntligen satt mig i min fåtölj för att mysa, läsa och planera läsutmaningarna för 2021. Pussa Nitros öron från mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma!! :) Hoppas du läser något riktigt bra och får lite vila <3

      Radera
  2. Vilken härlig tröja! Påminner om Nitro. :) Hoppas ni fick en fin julafton!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det som gjorde att jag verkligen fastnade för tröjan :D

      Radera
  3. God Jul och God Fortsättning! Vilken söt och mysig jultröja du har! Gullig hund på den!
    Fem julklappsböcker blev det för mig. Hoppas att du också fick en "boklig" jul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma! Åh vilken julklappshög med böcker! Var det sådana du önskat dig eller överraskningar? Jag fick också några böcker och andra nördiga saker! :)

      Radera
    2. Det var böcker jag önskat mig. :D

      Radera
    3. Härligt! :D Hoppas du får mycket lästid också!

      Radera
  4. Jättegullig jultröja! Snart är det nytt år. Förhoppningsvis bättre än det vi lägger bakom oss.

    SvaraRadera