torsdag 21 november 2019

This or That


1. Reading on the couch or on the bed?
Det beror på! Är jag ensam hemma med Nitro är soffan ganska mysig. Är M hemma hamnar vi oftast i sängen där alla får plats.

2. Male main character or female character?
Hm. Jag vet inte vad jag läser mest om faktiskt. Jag har inte tänkt på det. Men jag kanske har lättare att relatera till kvinnliga.

3. Sweet snacks or salty snacks when reading?
Det blir ju choklad ganska ofta när det är godisdags.

4. Trilogies or quartets?
Trilogier eftersom det tar mig så lång tid att ens ta mig igenom tre böcker som hör ihop. Med väldigt få undantag. 

5. First person point of view or third person point of view?
Jag vet inte om jag har något perspektiv jag föredrar. 

6. Reading at night or in the morning?
På kvällen helt klart. Jag är ingen morgonmänniska. 

7. Libraries or bookstores?
Bokaffärer om jag måste välja. 

8. Books that make you laugh or make you cry?
Jag är jättekinkig när det gäller roliga böcker så jag väljer böcker som får mig att gråta. 

9. Black book covers or white book covers?
Svarta, för jag tänker bara på hur lätt de vita kommer bli skitiga. 

10. Character driven or plot driven stories?
Handlingsdrivna är nog det jag läser mest av. 

8 kommentarer:

  1. Vilka roliga frågor, kul att lära känna dig lite mer :)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen bilden du har överst i inlägget :D
    Jag tror jag lånar den till mitt bildarkiv. Kommer säkert till användning ;)

    SvaraRadera
  3. Rolig lista! Kan hända att jag stjäl den :P

    SvaraRadera
  4. Jag snodde den, rakt av, med bild och allt :)

    SvaraRadera