fredag 27 april 2018

Book haul!


16 kommentarer:

  1. Vilken fin anteckningsbok! Vackert hantverk.
    Vad roligt att ni skickar böcker till varandra så :)
    Hoppas du gillar böckerna du fått, jag ska själv se om jag ska stifta en första bekantskap med bookdepostitory, har aldrig testat det innan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den fin! :) Hoppas du kommer ha en bra upplevelse av bookdepository! Jag har alltid varit nöjd med dem :) Enda dåliga är att det finns för många böcker där jag vill ha så min önskelista tar aldrig slut :p.

      Radera
  2. Alltid roligt med bokpost.
    Vilken fin anteckningsbok. Wow, att hon har gjort den själv!

    SvaraRadera
  3. Ser framemot recension av Lovelace bok! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! :D Den blir garanterat läst snart!

      Radera
  4. Spännande med paketöppning : ) Och vilken fin anteckningsbok, man kan tro att din kompis är bokbindare.
    Det ringde inga klockor på titlarna du räknade upp men diktsamlingen och serieboken Introvert doodles är nog som klippt och skuret för mig också : )

    Trevlig helg
    hälsar
    nicklas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon gör sina egna anteckningsböcker hemma, hon är väldigt duktig! :) Introvet doodles är utläst och den var riktigt charmig! Kommer inlägg på den framöver :)

      Trevlig helg!

      Radera
  5. 'Nu vill jag sjunga dig...' klarade jag inte av. Men de flesta andra tycks gilla den. Ploten i sig tycker jag var bra, men det blev något smetigt över det hela som inte kändes trovärdigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande! Det är nog det första negativa jag hört om den :)

      Radera
  6. Härligt med lite nya böcker! :D Har inte läst någon av dem men blev också väldigt sugen på Introvert Doodles. Ska bli kul att höra vad du tyckte om dem alla så småningom. Ha en fortsatt trevlig helg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var väldigt charmig! Har läst ut den och det kommer inlägg om den om ett tag! :) Hoppas du haft en bra helg!

      Radera
  7. Trevlig haul. Introvert Doodles låter som en bok för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns som att många bokmänniskor kan känna igen sig i Introvert Doodles :)

      Radera
  8. Anteckningsboken, wow! ��

    SvaraRadera