måndag 19 juni 2017

Att fortsätta

Nu har jag skrivit om det här inlägget flera gånger. Jag vet att vad jag än skriver blir inget rätt. Allt jag vill få ut kan jag inte skriva ut. Att fortsätta utan ett ord om något känns galet. Att försöka återgå till det normala kommer ses som att jag aldrig brydde mig överhuvudtaget av ett par ögon och trots att jag inte borde bry mig om just det så gör jag det.
Hjärta och hjärna kommer inte överens alls för tillfället, den förstnämnde saknar och gråter, den andra är mest arg och trött.

Så idag, kör vi helt enkelt bara en låt som går väldigt mycket i min mobil just nu innan jag försöker göra det i alla fall, återgå till det normala: 


14 kommentarer:

  1. Jag vet inte alls vad som hänt dig, men känner SÅ mycket igen mig i din beskrivning: man vill skriva, man bör skriva, man måste skriva - men samtidigt absolut inte. Den som ska läsa borde inte läsa, den som läser kanske tolkar fel. Man väljer orden och de kommer ändå inte ut riktigt som man tänkt sig. Ibland behöver det helt enkelt gå lite tid innan saker kan bli som vanligt igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det frustrerande, speciellt när skrivandet är det sätt man kan få ut saker på. Prata är bara svårt, den man egentligen vill säga allt till kan man inte ens prata med. Men tiden läker allt är det väl man säger?

      Radera
  2. Hoppas att du mår bättre snart, vad det än är som har gjort att du är arg och ledsen!!! Kram på dig så länge!

    SvaraRadera
  3. Bästa sången när man behöver kraft! *styrkekramar*

    SvaraRadera
  4. Väldigt tänkvärd och bra låt, jag tror att vi alla kan känna igen oss från en eller flera tillfällen i livet. Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har du nog absolut rätt i. Kram <3

      Radera
  5. Kramar här ifrån och förhoppningar om att du snart ska må bättre och kunna återgå till det normala.

    SvaraRadera
  6. Så många gånger som man tänker att man måste skriva av sig, mest för sig själv, men gör det inte.. Hoppas det är bättre nu. Kram! Jag älskar den där låten!

    SvaraRadera