torsdag 31 januari 2013

Nya bokfynd

Sådär ja, nu har jag hittat nya böcker som fick följa med hem från praktiken. Tre stycken den här gången, två till mig och en till sambon. 25 kronor kostade det, så jag har ju inte slösat hemska summor i alla fall. Haha, visst låter det som jag mest intalar mig själv att det gjorde det okej att köpa mer böcker? ;) 



  • Frankenstein av Mary Shelley
  • Med Palme av Dieter Strand (sambons bok) 
  • Hur ska det gå för Pelle Svanslös? av Gösta Knutsson
Pelle Svanslös-boken köpte jag mest för det här; 


En liten hälsning och teckning från Gösta Knutsson! Nu kan jag ju inte svära på att det verkligen är han som skrivit det, men den kostade 10 kronor så jag känner att det var värt det ändå. Är det han så är det ju superkul! Och jag älskar den lilla katteckningen! 



När jag kom hem bestämde jag mig för att ta och kolla hur Frankenstein såg ut under skyddsomslaget och titta vilken trevlig överraskning! Det är ju samma sorts serie som sambon redan har flera böcker i. Och jag tycker de är otroligt fina, så det här gjorde mig jätteglad!

2 kommentarer:

  1. Ja ibland kan man fynda,,åh det var längesedan jag var på Second hand, måste ta en vända snart
    Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gör det! :) Det är så mysigt att gå runt och leta bland böckerna i de affärerna :)

      Radera