fredag 16 februari 2018

On My Shelf Booktag


12 kommentarer:

  1. Vilken kul tag! :) Roligt att det kan bli vilken bok som helst. Jag har också en liknande bok som jag skriver i varje dag. Om jag själv hade en bokblogg hade jag kunnat tänka mig göra den här taggen också! Får nog göra en i framtiden :D Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja skaffar du en blogg så gör den! :D Trevlig helg!

      Radera
  2. Tack för en rolig och spännande skattjakt i ditt fina bibliotek! Börjar nog med Koontz Väktaren först, blev ju lite Koontz- intresserad efter att ha läst Hjälten som du tipsat om
    tidigare :-)

    Allt gott
    hälsar nicklas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror minsann det kommer en ny Koontz på svenska framåt våren :)

      Radera
  3. Roligt att se lite i andras bokhyllor. Nästan synd att jag inte gör såna här filmer själv. :)

    SvaraRadera
  4. Rolig utmaning. Gör kanske att man kommer ihåg böcker i hyllan som man glömt bort .

    SvaraRadera
  5. Vilken rolig video! Du verkar ha lite godbitar i hyllorna du :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Ja jag tror jag har ganska blandade böcker :)

      Radera
  6. Det är alltid spännande med andras bokhyllor!😊👍

    SvaraRadera