lördag 6 februari 2016

En väldigt träffande bild


Någon mer än jag som känner igen sig? ;) 

26 kommentarer:

  1. Åh, har du en strip med mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha var lite så jag kände när jag såg den på fb :)

      Radera
  2. Självklart känner man igen sig!!!!!! :)

    SvaraRadera
  3. Haha, ja :) Jag delade den på FB tidigare i veckan och mina vänner höll med om att det är sååå jag. Snålar verkligen in på det mesta förutom böcker.

    SvaraRadera
  4. Haha detta gjorde min dag !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de sista två rutorna får mig att skratta varje gång! :D

      Radera
  5. Haha, såg den där på fb tidigare och igenkännandet alltså. Sååå träffande! :D

    SvaraRadera
  6. om man snålar med allt annat kan man köpa mer böcker! och böcker är det bästa som finns haha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! :D Prioriteringar! ;)

      Radera
  7. Haha det där händer alldeles för ofta ;)

    SvaraRadera