lördag 30 mars 2013

Lite nytt till hyllan igen och mailadress



Två nya böcker har letat sig in i mina hyllor den här veckan! Efter en vecka som varit lite jobbig för mig fysiskt och psykiskt blev jag jätteglad av att få Livrädd av S.J. Bolton i brevlådan i fredags. Tusen tack till Modernista för den!
Och idag var jag och sambon in på Coop, såg att de fortfarande hade lite bokrea-böcker, så jag var ju självklart tvungen att kika lite. Men det var faktiskt sambon som hittade Donatorn av Dean Koontz åt mig i högen av böcker :).

Jo just ja, nu har jag skaffat en mailadress till bloggen också, om någon skulle vilja få kontakt med mig och inte använda kommentarerna! Den finns här högst upp på högersida och kommer kollas varje dag :).

Ja, det var väl allt för idag tror jag, i morgon kommer nog ett nytt inlägg med mina böcker, de olästa!

4 kommentarer:

  1. Tihi, jag har också köpt Donatorn nu i veckan ^^ Kom på att jag glömde att ta med den i mitt inlägg över ny böcker.

    SvaraRadera
  2. Har en enda bok av Dean Koontz i bokhyllan och den har jag inte ens läst. Vet inte varför det inte blir av. Livrädd ör jag jättenyfiken på.

    SvaraRadera