tisdag 12 mars 2013

Bibliotekslån

Ja, jo, jag har förvisso ingen brist på böcker hemma. Men jag behövde något att roa mig med i en timme medan lillmonstret (foxterriern) var inne på djuraffären för att snygga till frisyren. Så jag gick till biblioteket, och jag skulle väl bara titta. Men det blir aldrig så, eller hur? Det går inte att bara titta...det går inte!




  • Du vet var jag finns av Rachel Cohn
  • En bit av mig fattas av David Levithan
  • Neverwhere av Neil Gaiman
En fin liten hög tycker jag det blev. Ser fram emot att läsa dom! 

Har förresten läst ut Under kupolen av Stephen King, igår kväll tog den slut. Men jag måste smälta den lite innan jag skriver vad jag tycker om den. Så i morgon eller i övermorgon ska jag försöka få till ett inlägg om den :). 

2 kommentarer:

  1. Neverwhere är jag sugen på att läsa :) De ska spela in den till en radioserie med fantastiskt duktiga röstskådespelare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det lät spännande med en radioserie! :)

      Radera