fredag 27 april 2012

11 nya frågor

Okej, då ska vi se om jag kommer på 11 nya frågor åt någon eller några :).

1. Det brinner, du har tid att rädda 3 böcker, vilka tar du?
2. Favoritläsningsscenario; Ute i solen på sommaren eller inne under filten på hösten?
3. Vilken bok vill du helst av allt köpa just nu?
4. Har du någon bok i bokhyllan du ångrar att du la pengar på?
5. Favoritdjur?
6. Finns det någon bok du önskar att du skrivit?
7. Favorittid på dygnet?
8. Hur många böcker har du?
9. Vad har du för intressen förutom att läsa?
10. Håller böckerna ofta uppe dig lite senare än vad de borde göra egentligen?
11. Första meningen i boken du läser nu?

Okej, så då utmanar jag; BokNiklasBotten , Bokföring enligt Monika , Bokälskarinnan , Boklusens bokblogg , I min hylla från A till Ö , bokad och blandbockerlivetmagin :)
Det blev inte 11 nya men några i alla fall!

Tanken är då att ni sedan ni svarat på de här 11 frågorna ska hitta på 11 nya och utmana nya personer :).

4 kommentarer:

  1. Oj så spännande. Kastar mig över dem direkt. :)

    SvaraRadera
  2. Utmaningen accepterad och antagen :)

    SvaraRadera
  3. Nu är jagtaskig och ger dig ännu en utmaning. ;-) Se här: http://bokmilaskogen.wordpress.com/2012/04/29/en-utmaning-i-snuvighetens-land/

    Men jag förstår om du inte orkar. :-)

    SvaraRadera
  4. Nu har jag svarat på utmaningen! Ha en skön söndagkväll!

    SvaraRadera