fredag 14 juli 2023

Uppdatering & book haul

 

4 kommentarer:

  1. The Binding har jag haft i flera år (en jättefin inbunden utgåva) men ännu inte läst. Är fortsatt nyfiken på den så den får bo kvar. :)
    Jag har haft två bra läsdagar nu, med mina nuvarande läsmått mätt, och läst drygt 30 sidor ena dagen och drygt 20 sidor den andra så jag hoppas att det kan fortsätta så. Vore skönt att börja kravla sig upp ur den här djupa lässvackan som jag har varit i så länge nu. :)
    Ha en superhärlig semester! Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att du fått två riktigt bra läsdagar! :D Jag håller tummarna att det fortsätter i samma stil :) Vilken bok läser du? :)
      Hoppas din sommar är jättebra! Kram!

      Radera
    2. Jag läser Legenborn av Tracy Deonn. Den är jättebra! :) Har hållit på med den i flera månader och bara läst några sidor i taget, men den har hela tiden varit så bra att jag kört på. Det är alltså inte bokens fel att det går sakta. :)

      Radera
    3. Ah den har jag bara hört bra om! 🤩

      Radera