fredag 21 augusti 2020

Böcker jag vill läsa om!

6 kommentarer:

  1. Jag håller på med en omläsning av Harry Potter på engelska, men har fastnat lite eftersom fjärde boken är så tjock. Förhoppningsvis blir den läst i år. Har många böcker som jag vill läsa om men vet inte om det någonsin kommer att bli av. Jag har ju så många olästa böcker (när kommer du och räknar?).
    Av någon anledning har jag ännu inte läst Min mormor hälsar och säger förlåt. Har sparat på den lite, men borde läsa den snart. Främlingen är jag nyfiken på och Den trettonde historien har stått i min hylla i måååånga år och ska läsas så småningom. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha just ja! Skulle ju räkna dina böcker! :D Åh lite spänd på vad du kommer tycka om Min mormor hälsar och säger förlåt. Vet att många inte har gillat den även de gillat alla andra av Backmans böcker.

      Radera
    2. Jag ska berätta när jag har läst den. :) Har inga speciella förväntningar eller o-förväntningar på den.

      Radera
  2. Å, ja visst finns det en hel hög sådana böcker. Ibland blir de nästan bättre... Men ibland konstigt nog en besvikelse.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja smaken kan verkligen ändras genom åren :)

      Radera