torsdag 21 april 2011

Påskplaner inom läsningen

Oj då, såg på kvittot från biblioteket att Resan ut av Virginia Woolf ska tillbaka på tisdag. Då vet jag vad jag ska sysselsätta mig med under helgen nu då :). Hoppas på fint väder så man kan spendera dagarna ute, variera mellan promenad och läsning :).

Eftersom mitt bibiliotek inte har öppet så ofta eller länge, har jag ännu inte hunnit vara och lånat boken till min och Niklas Bottens bokcirkel! Vi har dessutom hunnit ändra oss om vilken bok vi ska läsa, nu är vi inne på att det ska bli Stephen King - Benrangel istället :).
Men då får jag låna den på tisdag när jag lämnar tillbaka de gamla böckerna, sedan kan vi sätta igång att läsa äntligen! Jobbiga väntan.
Hade tänkt gå idag men när jag slutade praktiken så hade biblioteket hunnit stänga redan tyvärr.

Kanske ska ta mig i kragen och läsa ut Kontaktkontraktet också i helg. Den har blivit liggande ett tag nu, vilket är synd för den är väldigt bra och intressant! Så det får bli mina påskplaner; läsa, promenera, läsa, promenera, läsa :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar