Visar inlägg med etikett
unhaul
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
unhaul
.
Visa alla inlägg
lördag 6 juni 2015
Dags att göra sig av med lite böcker!
Ja nu har jag som sagt rensat lite i hyllorna igen. Det har blivit en del böcker som fått åka iväg det senaste året faktiskt, några åt gången.Och ändå är det fullt, haha. Underligt det där eller hur!
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)