fredag 26 april 2019

Netflix Book Tag


Recently Watched: The book you most recently read
Top Picks: A book recommended to you based on another book you’ve read
Recently Added: The book you most recently bought
Popular on Netflix: One book that you have and one book that you haven’t read that everyone has been talking about
Comedies: A funny book
Dramas: A character that is a total drama king or queen
Cartoons: a book with cartoons on the cover
Watch again: a book or series you want to read again
Documentaries: a non-fiction book that you would recommend to everyone
Action & Adventure: an action packed book
New releases: A new release or soon-to-be-released book that you’re excited about

6 kommentarer:

  1. gillade Hundraåringen, innehöll många citat, allusioner, imitationer och parodier på klassiker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Flera i min familj gillade den också :)

      Radera
  2. Kul tag! Svårt med roliga böcker, gills Tintin? ;) Harry Potter illustrerade har jag läst de tre som finns och jag rekommenderar dem verkligen! (Fick nyss se att fyran kommer i okt, yay!) Bra att du tjatar om Allt jag lärt mig, för den vill jag också läsa. Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Tintin är ju rolig, det har du rätt i :D. Trevlig helg till dig också! :)

      Radera
  3. Jag började med min omläsning av Harry Potter för några år sedan och härnäst är det dags för bok 4. Det blev på engelska den här gången men nästa gång (om hur många år då??) blir det den illustrerade utgåvan på svenska. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så mysigt! Jag vill verkligen läsa om dem men det finns så många böcker jag inte läst alls som pockar på min uppmärksamhet!

      Radera