lördag 19 januari 2019

Lite nytt på bloggen!

Det finns så många duktig människor där ute och när jag såg en tjej på Instagram som gjorde så grymt fina illustrationer var jag tvungen att fråga om hon kunde ordna något nytt till bloggen och Instagram åt mig.

Jag har verkligen älskat headern som jag haft som supersnälla Sandra överraskade mig med för några år sedan men kände att jag ville ha något nytt nu, en förändring :). Så nu har jag en ny header och en profilbild och jag är så otroligt nöjd!

Carro, som gjort dem, har tyvärr ingen hemsida ännu men här har ni hennes två konton på Instagram! Ett för böcker och ett för hennes illustrationer.

Bokkonto!
Illustrationerna!



24 kommentarer:

  1. Wow!!! Verkligen jättesnyggt! Duktig hon är. Ska kolla hennes sidor! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de fina! :D Är så glad för dem!

      Radera
    2. Glömde säga att jag äntligen fixat en blogg! :D (fast det bara ligger en recension uppe än så länge. Men jag jobbar på för fullt!) Så det här inlägget var riktigt inspirerande. :)

      Radera
    3. Jaaaa vad kul! :D Ska genast kika!

      Radera
  2. Himla snyggt! Jag som haft en tillfällig header sedan jag startade min blogg känner verkligen att jag borde ta tag i att fixa den nu.. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är dem! Haha det är så lätt att man skjuter på sånt :P

      Radera
  3. Jättefint! Klart att Nitro ska vara med, gullevoffsen!

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Visst är dom! Hon gjorde det så bra! :)

      Radera
  5. Vad bra det blev! Jättesnyggt och mysigt :D

    SvaraRadera
  6. Jättesnygg och stämningsfullt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller verkligen med! Hon är så duktig :)

      Radera