söndag 5 november 2017

Vinnare i utlottningen!

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra helg :). Nu är det söndag och klockan har passerat 12 så det är dags att berätta vilka som vann utlottningen jag haft här på bloggen. Jag skrev ner alla namn på lappar och satte dem i en TARDIS (så klart) och drog tre stycken, första lappen (den högst upp) är den som vann anteckningsboken och de andra två får tre bokmärken var :).



Grattis Lina! Du vann anteckningsboken!
Grattis Villa Freja till vinsten av tre bokmärken!
Grattis Malena du vann också tre bokmärken!

Böckerna jag ska läsa är alltså Tankeläsaren av Kristin Cashore, Frågor jag fått om förintelsen av Hedi Fried och The Terror av Dan Simmons! Ser fram emot allihopa, det ska bli väldigt spännande  :).

Tack till alla er som ville vara med! Det kommer dyka upp fler chanser också, jag tycker det är så roligt att få skicka ut saker till er som kommer in och läser :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar