söndag 17 september 2017

Vinnaren!


Hej på er! Hoppas ni har haft en bra helg! Det är dags att avslöja vinnaren i min utlottning jag hade i samarbete med Posterstore.se. Ni var nio stycken som var med och tävlade om en valfri poster och jag använde mig av en random number generator för att dra vinnaren, och det blev....


Tina!

Grattis och hoppas du kommer tycka om postern! :) Tusen tack för att ni andra ville vara med också och jag ska absolut fixa fler utlottningar själv så det finns fler tillfällen att vinna något :).

4 kommentarer:

  1. Åh, jag glömde tävla! Det är livsfarligt att läsa bloggar på morgonen när man är trött :P "det där gör jag sen" brukar jag tänka. Uppenbarligen blev det inget sen den här gången ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha trötthet är farligt! :P Men det kommer fler chanser, kanske inte med samarbeten som jag vet om just nu i alla fall, men jag har lite planerat själv :).

      Radera
    2. Det låter kul! :) Ska nog titta in den sidan och beställa det jag var sugen på.

      Radera
    3. Gör det :) Jag beställde två poster därifrån, kunde inte hålla mig och det var väldigt smidigt! Kom fram jättesnabbt :)

      Radera