torsdag 6 juli 2017

Lite bokmärken att dela med mig av

Hej på er, hoppas ni mår bra! Idag är det ingen recension som kommer upp, utan lite mer allmänt inlägg med en enkel liten utlottning i slutet. Jag försöker som sagt komma tillbaka till det normala, till mig själv. Det är svårt men det ska gå och bloggen, böckerna, hjälper till för det här, om något, är verkligen jag.

Men till trevligare ämnen! Nu är det så att jag beställde lite bokmärken från Wish för ett tag sedan. Det var ett pack med tolv stycken, ett för varje stjärntecken. Jag var ju bara ute efter mitt eget tecken som är stenbocken och det känns lite onödigt att ha elva andra liggandes här hemma som inte representerar mig på något vis.

Det är bara enkla pappersbokmärken gjorda på lite tjockare papper. Inget jättefancy men jag tycker de är ganska fina i all sin enkelhet. Så jag tänkte, varför inte dela med mig av de elva jag inte behöver?
Vi gör så här, det blir jätteenkelt, vill du ha ett kommentera ditt stjärntecken och en mailadress var jag kan nå dig. Den som skriker ut ett stjärntecken först får det helt enkelt. Så kommer det in en kommentar med lejonet, då är det bokmärket taget av den som hann först. Det här får pågå tills alla bokmärken är borta :).

Ni får ursäkta den dåliga bilden, de var svåra att fota utan att det skulle glänsa för mycket och jag hade bara mobilen till hands just då!

Och stenbocken är som sagt taget, för det är mitt eget :).

Uppdatering: Nu finns bara Fiskarna kvar! 


29 kommentarer:

  1. Tvillingarna!!!! :)
    Älskar allt med stjärntecken.
    Mailar till dig lite senare också, för jag kom på en sak. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :)

      Radera
  2. Vattumannen:)
    Mejl: nordenbro@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Men så kul och så fina de är! Mitt stjärntecken är Skorpionen :D Email:lizahotta@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jungfrun.
    lena.westman@telia.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. åååhhh, 18 minuter för sent! xD

      Radera
    2. Det är ditt Lena! :)
      Elina - åh önskar jag hade åt alla! Men nästa gång kanske det är din tur :)

      Radera
    3. Tack så jättemycket!

      Radera
  5. Jag är skytt, så om den finns kvar vill jag gärna ha den. Fler bokmärken är alltid kul och bra att ha.

    Och jag hoppas verkligen att du snart mår bättre, varma kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. mailen var det ju också
      cblomster69@gmail.com

      Radera
  6. Ah lejonet vill jag ha :) så fint!
    lionslibraryblog@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Vågen vill jag gärna ha!
    sara.m.martelius@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Väduren vill jag gärna ha!! Plexiglasbubbla@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Vilket roligt initiativ. Ser dock att mitt (oxen) var det första att gå åt. Så är det ibland. Hoppas du snart mår bättre, bra att du finner hjälp i bokvärlden. Vi finns ju här allihopa som stöttning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar jag hade flera!
      Tack snälla du :)

      Radera
  10. Hoppas att du snart hittar tillbaka ♥ Det är så fruktansvärt jobbigt att vara ur spår, man tror att man aldrig skall komma tillbaka. Oftast gör man nog ändå det, det är i alla fall min erfarenhet efter djupa dalar när livet kraschat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du <3 Och du har ju rätt, man hittar tillbaka till slut och det mesta brukar ordna sig :)

      Radera
  11. Hej! Vet inte om min kommentar skickades eller inte. Men vill gärna ha Kräftan- bokmärket! Min mail är sarahlindmark (at) gmail.com :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Ska genast slänga iväg ett mail åt dig :)

      Radera