tisdag 12 januari 2016

Födelsedagsutlottning!

Ja, äntligen är det dags för en ny utlottning här på bloggen! Jag har tänkt ha en ganska länge men så har saker kommit i vägen. Men idag är det min födelsedag, så då passar väl en födelsedagsutlottning perfekt? 

Den här gången är det två personer som kan vinna! Jag har två olika böcker också kommer jag lägga till någon liten överraskning till båda. Böckerna är: 



Flätboken kan vara perfekt till dig själv om du gillar att pyssla med hår, eller en jättefin present :). Livsregler för en medelstor get är en väldigt fin och varm roman! 

Reglerna för utlottningen är: 
  • Lämna en kommentar som säger att du är med och om du vill kan du även nämna vilken bok du helst vill vinna.
  • Du måste lämna en e-post adress så jag kan nå dig om du vinner! 
  • Du måste ha en adress i Sverige jag kan skicka vinsten till.
  • Utlottningen pågår fram till söndag 17:e januari klockan 21.00. Vinnaren presenteras här på bloggen på måndagen! 
Det var väl enkelt? :) Då kör vi! 

17 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! :)
    Jag är gärna med i utlottningen på bok nr 2.
    mail: skogsmusensskrifter@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen! Med en sån titel är det klart att jag blir nyfiken - jag är gärna med i utlottningen om Livsregler för en medelstor get. Min e-post: snn.lindahl@gmail.com.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen!
    Jag tycker alltid att det är kul att vara med i utlottningar. Helst geten, men blir det flätorna så kan jag ju lyckliggöra någon av mina döttrar ;)
    Och vinner jag inte får jag säga som folk alltid sa till Hasse Tellemar i Ring så spelar vi: "Det var i alla fall roligt att komma fram" ;)

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen :)
    Boken spelar ingen roll, båda verkar bra :)
    Min e-post: bluecandydoll@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Vill bara gratta på födelsedagen, inte vinna någon bok (jag försöker ju hålla igen) :)

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen!
    Jag skulle gärna vinna boken om flätor. Mitt hår har äntligen blivit såpass långt att jag kan experimentera lite, haha :) tina.hakansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är inte med i utlottningen. Ville bara poängtera vilken himla fin utlottning. :-)
    Livsregler för en medelstor get tyckte jag jättemycket om, väldigt fin berättelse. Så grattis till en lycklig vinnare sedan.

    SvaraRadera
  8. Jättegrattis på födelsedagen. Jag är gärna med och tävlar och då helst om Flätor då den skulle passa mig perfekt. Min mail är plu03aps@msn.com

    SvaraRadera
  9. Grattis på födelsedagen!!! Hoppas att du haft en härlig dag! Kram på dig!

    SvaraRadera
  10. Grattis på födelsedagen!!
    är gärna med i utlottningen. Skulle gärna vilja vinna boken med flätorna. Skulle vara kul att lära sig snygga avancerade flätor.
    Sara.flodin@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Självklart är jag med. Jag skulle gärna vara intresserad av den första boken. Min mailadress är bokslukaren.elin@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Självklart är jag med. Jag skulle gärna vara intresserad av den första boken. Min mailadress är bokslukaren.elin@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Grattis på födelsedagen! Jag är gärna med i utlottningen, är intresserad av boken om flätorna, min mail är bokugglor91@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Alltså, försökte igår att kommentera via min mobil - men det vill inte! :(

    GRATTIS! Herregud vilken utlottning - det är väl du som ska ha presenter?! ;)
    Jag är med! Den där flätboken har jag suktat efter sedan bokmässan - hur cool är den inte? Min mail: monstersteffa@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Grattis i efterskott!
    Jag är absolut med och tävlar, helst vill jag vinna Flätor pga har långt hår men är urkass på uppsättningar (min lillasyster brukar sätta upp mitt hår vilket inte är optimalt då hon bor 12 mil ifrån mig).
    Min mejl: e.backeby@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Eftersom jag knappt lyckas med en hårsnodd så tävlar jag hellre om Geten! :)

    t.stalnacke@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Självklart vill jag vara med och tävla! Älskar tävlingar! Jag skulle helst vinna Flätor, då jag verkligen behöver komma på något kul att göra med mitt hår! :P
    Min email: elinasbokliv@gmail.com

    Har även tipsat på min blogg, även om det inte var ett krav ^_^

    SvaraRadera