fredag 2 oktober 2015

Augustpriset Live - utlottning av biljetter


Hej på er! Som jag nämnde igår har jag fått möjlighet att lotta ut 10 biljetter till Augustpriset Live som sker Måndag den 19:e oktober kl 17.30 till 19.00 på Kulturhuset Stadsteatern i Stockholm!

Här får man chansen att lyssna på samtal med de Augustnominerade författarna samma dag som de tillkännages.Det ska även finnas chans till boksignering! Har ni chansen att ta er dit tycker jag absolut att ni ska lämna en kommentar här under inlägget. Då är ni med i utlottningen, jag har som sagt 10 biljetter att dela ut.
Jag hade väldigt gärna gått på det här själv men eftersom jag inte bor i Stockholm får jag hoppa över det och hoppas på att kunna ta mig till själva galan senare i november istället.

Vill ni vara med i utlottningen om en biljett? Då gör ni så här:

  • Lämna en kommentar till det här inlägget!
  • Se till att er mail-adress finns med i kommentaren så att jag kan nå er.
  • Sista dag för att lämna en kommentar blir den 9:e oktober.
  • Jag kommer att behöva komma i kontakt med er för att få ytterligare info när jag dragit de som får biljetterna så kom ihåg att kolla er mail under den 9:e eller 10:e oktober.
Det var allt! Ta nu chansen att få gå på det här roliga eventet! :) 

3 kommentarer:

  1. Oj vilken grej! Jag har en tenta den dagen men alltså... går det att missa? Jag är iallafall med i utlottningen! Min mejl är amanda.flinck@gmail.com :)

    SvaraRadera
  2. Skulle gärna vilja gå. Min mail är Sara.flodin@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Spännande! Jag bor i Sthlm och är därför hemskt gärna med i utlottningen! bokentusiasten@gmail.com

    SvaraRadera