måndag 10 augusti 2015

Utlottning!

Hej på er! Det är dags igen, en utlottning! Tillsammans med Gabriella från Poopuu förlag lottar jag ut ett fint litet paket. Det innehåller en bok och två par örhängen. Boken, som är skriven av Gabriella själv, heter Mellody Looh - Födelsemärket och örhängena har koppling till boken.


Låter det intressant? Var med! Det är jätteenkelt, det enda du behöver göra är att lämna en kommentar, och kom ihåg att lämna en mailadress vi kan nå dig på om du blir den lyckliga vinnaren.

Tävlingen pågår från och med i dag, måndag 10:e augusti och fram till söndag 16:e augusti klockan 21. Vinnaren presenteras och kontaktas på måndag därefter.

Vill ni läsa mer om boken? Kolla in på förlagets hemsida, där kan ni hitta kommentarer från de som redan har hunnit läsa den! Klicka på bilden här nedanför så kommer ni direkt dit:


Så alltså:

  • Lämna en kommentar som säger att du är med!
  • Kom ihåg att ha med en mailadress som vi kan nå dig på om du vinner!
  • Utlottningen pågår till söndag den 16:e klockan 21. 
Lycka till! 

19 kommentarer:

  1. Men vilken rolig tävling och vinst!! Jag hoppas verkligen att jag vinner!! :)
    Så jag är med och tävlar och om jag vinner så är mailen plexiglasbubbla[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med :) tina.hakansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag är helt klart med! :D Jag har redan boken, men den skulle bli en superpresent till min syster! Örhängena skulle jag helt klart behålla själv! ;)
    elinasbokliv@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med i tävlingen!

    ewelinasbokblogg@outlook.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna vara med! tompirjo@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Spännande, jag hänger på! ^^
    johanna.ferm@speedmail.se

    SvaraRadera
  7. Klart jag är med :) j_eriksson@live.com

    SvaraRadera
  8. Vilken rolig utlottning, klart att jag är med!

    bamtycker@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med!

    duroniel@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Är gärna med.
    evaflood@telia.com

    SvaraRadera
  11. Jag är jättegärna med! :)
    elin.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  12. Låter spännande, jag är gärna med. Finns på johannasdeckarhorna@gmail.com om lyckan står mig bi ;)

    SvaraRadera
  13. Jag är med <3 delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Kram Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  14. Hej, jag är gärna med :)

    Min mail: linn04@live.com

    SvaraRadera
  15. Jag är med! :)

    inutienbok@hotmail.se

    SvaraRadera
  16. Jag är med

    Sara.flodin@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med!

    broden-agneta@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Jag är gärna med :)
    Ha en fin vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Är gärna med och tävlar!
    En fin bok att sätta tänderna i + matchande örhängen till detta skulle nog väcka liv i läslusten! :)

    t.stalnacke@gmail.com

    SvaraRadera