måndag 15 juni 2015

Vinnaren!

För det första, wow, ni var galet många som ville vara med i utlottningen. Tusen, tusen tack för det fina intresset! Jag önskar att jag hade kunnat ge något åt er alla men det är tyvärr omöjligt. Den här gången var det bara en som kunde vinna, och tack vare en sida på nätet har jag dragit ett nummer.

Så...vinnaren den här gången är....Gabriella Poopuu Kjeilen! Stort grattis till det fina bokpaketet!
Bara jag får adressen så skickas det iväg under veckan :).

Och ni andra, igen, tack för att ni ville vara med!
Jag tyckte det var jätteroligt att ha en utlottning, och nu har bloggen faktiskt passerat 100.000 sidvisningar sedan den startades. Kanske kommer det en utlottning som ett firande för det inom en snar framtid, jag ska se vad jag kan hitta på!

2 kommentarer:

  1. Men oj! Jag som aldrig brukar vinna något :O haha! Tack så mycket! Mailar dig strax :)

    SvaraRadera