måndag 8 juni 2015

Bloggens första utlottning!

Woop woop! Nu är det dags att ha min första utlottning! Och jag kunde inte ha fått ett bättre sätt att göra det på. För några veckor sedan fick jag ett mail från Anna Jakobsson Lund, författaren till Tredje principen, hon undrade om jag skulle ha lust att lotta ut ett litet bokpaket.
Eftersom jag redan i samband med bloggens födelsedag hade haft funderingar på att ha en utlottning tackade jag så klart ja!

Så nu kör vi! Här har ni en bild på det ni kan vinna:


Det är alltså två böcker och en superfin tygpåse. Tredje Principen är en svensk dystopi som jag har läst och jag tyckte den var spännande och välskriven. Det är första delen i en planerad trilogi.
Den andra boken är Waiting for the machines to fall asleep, en novellsamling där svenska science fiction-författare skriver på engelska. Båda böckerna är dessutom signerade av Anna.

Ett riktigt bra paket är det alltså! Eftersom det här är min första utlottning så gör vi det enkelt. Lämna en kommentar till det här inlägget som säger att du vill vara med och kom ihåg att lämna en mailadress där jag kan kontakta dig om du vinner. Du måste ha en adress i Sverige som paketet kan skickas till!  

Fram till söndag, alltså den 14:e, klockan 23.00 kan man anmäla sig. Sedan presenterar jag vinnaren på måndag! Så häng på :)

Vill ni får ni självklart sprida vidare på era bloggar eller twitter eller vart ni vill, men det är inget måste för att vara med i utlottningen.

67 kommentarer:

  1. Låter spännande! Den här utlottningen vill jag vara med i. :-)
    beroendeavbocker@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Åh, har hört att den ska vara riktigt bra! Så jag är med: amanda.flinck@gmail.com :)

    SvaraRadera
  3. Jag deltar gärna i utlottningen. lena.westman@telia.com

    SvaraRadera
  4. Jag är med! :) maria@tystnad.net

    SvaraRadera
  5. Jag är med :) gpkjeilen@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med :)
    ciliaskultur@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Vad roligt! Jag är gärna med på utlottningen. batzordea@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Åh, det är ju precis två böcker som jag är riktigt nyfiken på också så jag är så med på den här utlottningen och håller alla tummar jag kan komma åt på att jag vinner!
    pernilla@perny.se

    SvaraRadera
  9. Jag hänger på jag med ;)
    johanna.ferm@speedmail.se

    SvaraRadera
  10. Åh, jag är gärna med :-) Är väldigt sugen på båda böckerna.

    blogg@lacrimamens.com

    SvaraRadera
  11. Vad kul! Tredje principen är jag lite nyfiken på, så jag är gärna med :) tina.hakansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Vad kul! Jag är gärna med i utlottningen! :)

    ewelinasbokblogg@outlook.com

    SvaraRadera
  13. Jag är också gärna med i utlottningen :)

    Min mail: linn04@live.com

    SvaraRadera
  14. Klart jag vill vara med :)
    Skrivrobert@hotmail.co,uk

    SvaraRadera
  15. Jag vill vara med och tävla så klart :) plexiglasbubbla[at]hotmailpunktcom

    SvaraRadera
  16. Vad kul! Jag vill vara med!
    nordenbro@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag vill gärna vara med. Har precis hittat din blogg och tyckte detta verkade spännande

    SvaraRadera
  18. Jag är också med! (: ielinashylla (snabel-a) gmail.com. (; (:

    SvaraRadera
  19. Klart man är med! Spännande! emma_e_boman@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med! :)
    elin.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  21. Vad roligt och vilket bra pris!! Jag är gärna med och deltar :D
    eliinaajohansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag vill vara med :D bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  23. Är gärna med! ♥

    Camilla
    wihlborgskan@gmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag deltar inte i tävlingen då jag har dem redan, men har delat till både höger och vänster på fb. :-) Härligt bokpaket.

    SvaraRadera
  25. Åh vad roligt �� Jag är självklart med i tävlingen! Kram e-post : ronja90@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Rättelse min e-post är : ronjarisell90@gmail.com

      Radera
  26. Maria Karlsson9 juni 2015 12:20

    Vilken härlig tävling! Är i behov av lite spännande böcker inför sommaren och dystopier är mina favoriter! :)

    mariakarlsson93@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag vill gärna vara med i utlottningen av detta fantastiska paket!
    MVH
    Anita Söllwander
    anita.sollwander@spray.se

    SvaraRadera
  28. Försvann mitt inlägg?? Försöker igen!
    Vill hemskt gärna vinna böckerna och ser det som ära att få dom signerade också. Håller mina tummar så det blir blå och hoppas att just jag har turen ned mig!
    lindbladlena@me.com

    SvaraRadera
  29. *Flaxar med armarna hysteriskt* Jag vill vara med i utlottningen! :)

    SvaraRadera
  30. Jag är med!

    falck-98@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag hänger också med, när chansen finns. Jenniebjorklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag vill oerhört gärna vara med! :)
    Jag behöver ladda upp med fler böcker i sommar då jag läser JÄMT. Och dessa böcker är verkligen helt i min smak, och påsen är ju perfekt att förvara och bära med sig böcker i.. superduper bra. Hoppas på att dessa gör mig sällskap på balkongen snarast! <3

    Mvh / Decibel S (decibels@live.se)

    SvaraRadera
  33. Är med!
    Eva
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. eemmmao@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Låter spännande! Jag vill gärna vara med. i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  36. Hej!
    Jag vill absolut vara med :)
    Ha en fin sommar!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Härmed är jag med och tävlar.

    Pastejpixel@gmail.com

    SvaraRadera
  38. Jag vill gärna vara med! fantasy4ever@outlook.com

    SvaraRadera
  39. Tobias Paulsson11 juni 2015 18:30

    Jag är med

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lämna din mailadress också bara! :)

      Radera
  40. åh trevligt, jag är gärna med :D my.thulin@live.se

    SvaraRadera
  41. Jag vill vara med och vinna dessa underbara priser!
    Jag kan nås på: SaraKnas@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. jag drömde i går natt att jag åt världens största cocosboll
    när jag vaknade var kudden borta!!
    sillaweiss@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. får jag också vara med och tävla :)
    jörgen lindblad
    jugge26151@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag vill jätte jätte gärna vara med i din fina tävling. Min mejladress är ienannandelavlivet@live.se :) :)

    kram/ qat

    SvaraRadera
  45. Vill gärna vara med. Mvh Eva evagustafsson_83@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Vill gärna vara med! Min mail: gunilla.egelstad@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Självklart är man med och tävlar! :D Min mejl är : mejla_madde1@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag vill jättegärna vara med och tävla! Läst en del dystopier på senaste och blev sugen på att läsa Tredje principen! sara.tilander@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Jag är med!
    daaniel_96@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. hej svejs,även jag vill vara med och tävla !!
    sillaweiss@outlook.com

    SvaraRadera
  51. I want to compete in this competition,please
    kaj lindblad
    kajan41@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. var inte Fantomen med i gruppen fläsk-kvarteten?
    Jo,det var han som spelade på Guran
    dodo.lindblad@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. DIF !!!
    jugge26151@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Jag deltar gärna! :)
    lillalissa@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Jag vill gärna vara med!
    Den första passar utmärkt till maken och den andra till mig :)
    dawnbon@live.com

    SvaraRadera
  56. Vad lika vi tänkt, för jag har också planerat att ha en utlottning om ett litet tag här eftersom bloggen går och fyller år och Annas bokpaket som hon skickade mig häromveckan är ju perfekt i sammanhanget. Blir alltså en härmis på dig ;)

    SvaraRadera
  57. Jag är med :-) tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  58. Jag är med!
    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Likt kungen vänder jag gärna blad, lässugen! :)

    bondedrag@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Jag är med!

    hwattman@hotmail.com

    mvh/ Håkan

    SvaraRadera
  61. Jag älskar böcker och kan inte få nog av dem. Denna bok verkar mycket spännande och hoppas att jag kommer att bli den lycklige vinnaren! Kram Lena
    redbloodno82@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Jag är supergärna med! Roligt med tävling!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Är med!
    EA
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera